Bywają miłe miasta. Są też te uzbrojone w kły i pazury, jak Wars i Sawa. Idealne dla kobiety, która poluje na potwory.
Nikita, do niedawna członkini Zakonu Cieni, próbuje sobie poukładać życie od nowa i znaleźć dla siebie miejsce w tkance miasta, które uważa za swoje. Interes rozkręca się powoli - o wiele więcej osób szuka zabójczyni niż najemniczki ze świeżo odnalezionymi skrupułami.Najnowszy zleceniodawca nie chce, by zabijała. No, może tylko tych, którzy porwali jego tatusia i wujków.
Sześcioletni ryś Michaś, sąsiad Nikity, uważa ją za najfajniejszą osobę na świecie i wierzy, że na pewno zdoła odnaleźć jego zaginioną rodzinę. A Nikita jest gotowa przetrząsnąć Warsa i Sawę, byleby nie zobaczyć zawodu w jego oczach.
Nadciąga wiosna z magicznymi czkawkami, zrozpaczona wiedźma powietrza - żona jednego z zaginionych - trzęsie całym miastem, a porwani zmiennokształtni mają coraz mniej czasu. Nikita i Robin ruszają do akcji.
W co wplątała się rodzina Rudeckich? Ile tak naprawdę wiemy o naszych sąsiadach? I jakie demony przyjdzie obudzić Nikicie, by nie zawieść małego rysia? Zło nigdy nie zakradło się aż tak blisko domu.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
W świecie Eddy wszystko składa się z pikseli - z wyjątkiem Penelopy. Podczas gdy jej ludzkie ciało utrzymywane jest przy życiu w szpitalnym łóżku, jej awatar wiedzie życie Księżniczki na zamku ostatniego władcy Eddy, lorda Scanthaxa. Dzięki umiejętności skryptowania Penelopa może dokonać w elektronicznej rzeczywistości dosłownie wszystkiego, łącznie z wytworzeniem zabójczej broni dla swojego opiekuna. Jednak szkopuł w tym, że coraz mniej ufa jego planom. I coraz bardziej pragnie poznać jego wrogów.
Gdy dochodzi do inwazji na kolejne wirtualne światy, Erik-Cindella z Epica i Zjawa z Sagi stają się częścią historii i biorą udział w ostatecznej wielkiej wojnie pomiędzy ludźmi a elektroniczną inteligencją. Czy jest jakakolwiek szansa na pokojowe rozwiązanie? A może wszystko musi się rozstrzygnąć za sprawą czarów, mieczy i pistoletów?
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Epic to nie tylko gra. To kwestia życia lub śmierci...
Na planecie Nowa Ziemia od pokoleń panuje nienaruszalne prawo: zakaz używania przemocy. Wszystkie konflikty rozwiązywane są na arenie Epica - gry komputerowej, w której toczy się równoległa rzeczywistość, a bohaterowie sterowani przez ludzi podejmują decyzje mające skutki w codziennym życiu. Na najlepszych graczy czekają bogactwa, miejsca na uniwersytecie i lukratywne stanowiska w rządzie. Losy najsłabszych są przesądzone.
Aż pewnego dnia ktoś podważa fundamentalne zasady gry i społecznego porządku. Erik i jego przyjaciele podejmują karkołomną misję, której skutków nikt nie potrafi przewidzieć. Misję, która pokaże, czy władza rzeczywiście gra fair. I czy warto podjąć wyzwanie, które zmieni świat - lub go zniszczy.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
W wirtualnym świecie Sagi szaleje na deskolotce piętnastoletnia skaterka Zjawa. Należąca do anarchistycznego gangu punków. Choć nie ma kompletnie żadnych wspomnień z przeszłości, narasta w niej przekonanie o jakichś niezwykłych zdolnościach, które w niej drzemią. Kim jest naprawdę? Jakim cudem została wplątana w walkę z samą Czarną Królową, okrutną władczynią Sagi? I co u jej boku robi Cindella, awatar Erika z planety Nowa Ziemia?
Trudno przewidzieć, co się stanie, gdy w poszukiwaniu straconej tożsamości Zjawa sięgnie zbyt głęboko lub odważy się wyjść poza granice znanego sobie świata. Czy będzie to droga do wolności, czy raczej do szaleństwa i samounicestwienia? A ty - skąd masz pewność, że jesteś realny?...
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
XIII wiek. Zakon Krzyżacki wdziera się na tereny plemion pruskich. Ludzie mówią, że daleko za lasami, rzekami i bagnami jest tajemne miasto, zbudowane przez księcia Jaćwięgów, Skomada Bliznobrodego. Grupa śmiałków, zgodnie z przepowiednią, wyrusza w podróż pełną przygód i magii, aby odnaleźć stolicę Jaćwieży i wziąć udział w walkach barbarzyńskich gladiatorów. Czy szalony rycerz, karzeł, dwóch jednorękich braci, wędrowny kuglarz i piękna wieszczka zdobędą Miecz? Kto wysłał ich w ślady zabójcę z Północy? Jaką grę prowadzi stary przewodnik - Wulfstan? Co się stanie z chłopcem, który ma być "numerem jeden" w zakonie Czarnych Rycerzy? Kto powstrzyma nadciągające ze wschodu Psy Tartaru? I kim naprawdę jest... Bliznobrody?
Niezwykła książka fantasy dla młodych czytelników.
Czy pod Uroczyskiem istnieje życie? Czy koniec może być początkiem czegoś innego?
Dunia McKeel po wielu przygodach przeżytych w Nieprzebytym Borze wraca do monotonnej codzienności. Nudzą ją lekcje, marzy jedynie o powrocie do Uroczyska, gdzie pozostał jej przyjaciel Kurt. Wokół dziewczynki. jednak zaczynają dziać się dziwne rzeczy, śledzą ją skrytobójcy, grozi jej śmiertelne niebezpieczeństwo... W tym samym czasie Nieprzebyty Bór pogrąża się w politycznym chaosie. Dodatkowo przemysłowiec Unthank marzy o pozyskaniu bogactw niezwykłego lasu. Duni zostaje powierzona misja zjednoczenia i uratowania Nieprzebytego Boru.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Piąta, ostatnia część cyklu o bogatej i żywej fabule, zaskakujących zwrotach akcji, której bohaterowie są intrygującymi i niepokojącymi postaciami. Targają nimi wielkie namiętności: żądza władzy, miłość i nienawiść. Fantazja i magia opowieści nie pozwalają ani na chwilę oderwać się od lektury.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Potęga miłośći czy przeznaczenie? Przepowiednia wypełniła się po raz kolejny, gra okrutnych bogów zakończyła się według ich zamysłów. Czy Anaela znowu zawiodła? Czy wszystko stracone?Tym razem to nie ona będzie Wybawicielką - próbę podejmie jej córka Gabriela. Pamięta słowa matki "Ocal serce Ferrinu". Czy sprosta temu trudnemu zadaniu kiedy nadejdzie jej czas? Czy będzie potrafiła powstrzymać wojnę i zagładę? Ale najpierw musi odkryć czym tak naprawdę jest serce Ferrinu i co nadaje mu moc.
UWAGI:
Na okł. błędny ISBN.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Qole Uvgamut jest najlepszą poławiaczką cienia na Alaxaku, prymitywnej i biednej planecie na peryferiach. Do załogi statku poławiaczy dołącza ładowniczy Nev. Nikt nie wie, że to dziedzic arystokratycznego rodu, który występuje w przebraniu, aby zdobyć zaufanie Qole. Tajemnica wychodzi na jaw dopiero wtedy, gdy statek zostaje zaatakowany przez niszczyciel. Okazuje się, że nie tylko Nev i jego krewni mają plany wobec młodej Alaxakanki, rywalizujący ród również chce dopaść dziewczynę. Kluczowy jest tutaj cień - substancja, która stanowi niezwykłe źródło energii. Nev, syn głowy rodu, chce skłonić Qole do wzięcia udziału w badaniach nad cieniem. Po wymknięciu się z rąk wroga poławiaczka zgadza się polecieć z Nevem do siedziby jego rodu i poddać się badaniom prowadzonym przez stryja młodego arystokraty. Na miejscu okazuje się jednak, że ród Dracortów nie ma czystych intencji. Nev staje przed wyborem: ocalenie Qole lub lojalność wobec rodziny.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni