Kot Robokot, myszka Iskierka i ptaszek Flo zadomowili się w szkole. W wolnych chwilach pomagają dzieciom, wykorzystując swoje niezwykłe, mechaniczne umiejętności. Kiedy chłopiec, z którym się przyjaźnią, przypadkowo psuje szkolny komputer, Robokot obiecuje go naprawić. Potem jednak zaczyna się dziwnie zachowywać. Co mu się stało? Zwierzoboty podejrzewają, że ich przyjaciel zaraził się komputerowym wirusem. Teraz od Flo, Iskierki i dzieciaków zależy, czy Robokot pozbędzie się wirusa, zanim zepsuje się na dobre.
PRZEZNACZ.:
Wiek 7+.
UWAGI:
U dołu s. tyt.: Wilga.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Poznaj kota Robokota, myszkę Iskierkę i ptaszka Flo - trzy zwierzaki zaprojektowane przez genialnego profesora i będące jego idealnymi roboprzyjaciółmi. Kiedy zabraknie naukowca, ich życie wywróci się do góry nogami. Zwierzoboty opuszczą rodzinny dom i będą musiały wykorzystać wszystkie swoje roboumiejętności, aby poradzić sobie z pułapkami czyhającymi na nich w prawdziwym świecie. Niełatwo też im będzie znaleźć nowy dom. Czy szkoła pełna dzieci okaże się idealnym miejscem?
PRZEZNACZ.:
Wiek 7+.
UWAGI:
U dołu strony tytułowej: Wilga.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni