Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki!7 cudów świata to świetnie zbalansowana gra o rozwoju cywilizacji, która łączy proste zasady i dynamiczną rozgrywkę z planowaniem i strategicznym myśleniem. Uczestnicy wcielają się w przywódców starożytnych miast, które starają się poprowadzić do jak najbardziej optymalnego rozwoju. Co wyróżnia nową edycję?Większe karty cudów ułatwiające odczytywanie i układanie kart. Nowy system ikon usprawniający rozgrywkę i pozwalający na jeszcze szybsze opanowanie zasad.Bardziej przejrzyste umiejscowienie ikon, dzięki któremu karty są czytelniejsze i łatwiejsze do zrozumienia.Przeredagowane zasady, jeszcze przystępniejsze dla nowych uczestników zabawy.Zrebalansowane karty i efekty. Pudełka poszczególnych tytułów dopasowane do siebie rozmiarem. Uwspółcześnione grafiki na okładkach a także nowe, stylowe logo. Dlaczego pokochasz tę grę? Mimo prostych zasad oferuje wiele dróg do zwycięstwa.Mnogość elementów sprawia, że każda rozgrywka jest zupełnie inna.Specyficzna mechanika doboru kart sprawia, że w grze nie ma przestojów i nikt nie czeka na swoją kolej - wszystkie decyzje podejmowane są jednocześnie. Dzięki temu niezależnie od liczby graczy jedna partia trwa około 30 minut.Choć w grze występuje interakcja między graczami, jest ona umiarkowana. Nie ma ryzyka, że nasze sumiennie budowane królestwo zostanie zniszczone, ale mamy możliwość odbierać innym potencjalne punkty zwycięstwa.System handlu oraz mechanizm dobierania kart pozwalają nam wykorzystać poczynania przeciwników na własną korzyść. Będziemy też musieli zdecydować, czy w danym momencie bardziej opłaca nam się realizować własny cel czy też np. subtelnie przeszkadzać przeciwnikom.
PRZEZNACZ.:
Gra przeznaczona dla 2-7 graczy w wieku od lat 10.
UWAGI:
Czas gry: 30 min. Zawartość pudełka: 7 plansz Cudów Świata, 7 kart Cudów Świata, 49 kart I Era, 49 kart II Era, 50 kart III Era, 46 żetonów Konfliktu, [>>] 70 monet (24 o wartości 3, 46 o wartości 1), notes punktacji, 2 karty wariantu, skrót zasad (1 karta), instrukcja (12 stron). Na pudełku błędna liczba żetonów konflikt.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
Białe i czarne kulki - dwa wrogie obozy staja naprzeciw siebie w pojedynku. Twój cel: wypchnąć sześć kulek przeciwnika poza krawędź planszy. Atakuj i wzmacniaj swoją obronę. Obserwuj, planuj... i zyskuj przewagę z każdym kolejnym ruchem.
Magiczny świat Alicji w Krainie Czarów zaprasza! Weźcie udział w szalonym wyścigu i sprawdźcie kto zgarnie najpyszniejsze słodkości. Szalony Kapelusznik na pewno doceni gości, którzy odwiedzą go ze zdobytymi przysmakami. ciekawe, że sam też bierze udział w wyścigu. Nora zająca, mikstura "wypij-mnie" oraz karty Królowej kier przeniosą Was do tej zaczarowanej opowieści. [nota wydawcy]
PRZEZNACZ.:
Wiek graczy: +6 lat.
UWAGI:
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: 20 minut.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
Azulejos - oryginalnie były to biało-niebieskie płytki ceramiczne, sprowadzone do Europy przez Maurów. Sławę i popularność w Portugalii zdobyły po wizycie króla Manuela I w południowej Hiszpanii. Król zafascynował się oszałamiającym pięknem mauretańskich dekoracji pałacu w Alhambrze i pod ich wrażeniem zlecił natychmiast przyozdobienie swojego pałacu w Portugalii podobnymi płytkami. W grze Azul wcielisz się w artystę, układającego przepiękne mozaiki z Azulejos na ścianach pałacu królewskiego w Évorze. W trakcie rundy każdy gracz wybiera płytki z jednego z warsztatów dostawców i układa w swoim magazynie. Następnie wszyscy gracze jednocześnie - w ściśle określony sposób - przenoszą zebrane płytki na ścianę pałacu. Po ułożeniu płytek na ścianie podliczane są puntky. Wygra gracz, który zdobędzie najwięcej punktów w trakcie gry.
Wstrzymaj na chwilę oddech! Karty zostały odkryte. Ich wspólną cechą jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Użyj swojego sprytu i intuicji, by nie dać się złapać w pułapkę zastawioną przez pozostałych graczyDixit to wesoła i zaskakująca gra skojarzeń do wspólnego odkrywania w gronie przyjaciół i rodziny.Na czym to polega?Dixit to narracyjna gra karciana, w której wymyślamy i odgadujemy skojarzenia do wieloznacznych, bogato ilustrowanych kart. W każdej rundzie jedna z osób zostaje Bajarzem - wybiera dowolną kartę z ręki i podaje hasło, które jej zdaniem odzwierciedla obrazek. Może to być pojedyncze słowo, całe zdanie, cytat lub fragment piosenki czy filmu. Kolejne osoby wybierają spośród swoich kart po jednej pasującej do słów Bajarza, a następnie wszystkie obrazki są tasowane. Zadaniem graczy jest odgadnięcie, który obrazek był tym pierwszym.Dlaczego pokochasz tę grę?Dixit to niezwykle uniwersalna zabawa, która pozwala nam rozwijać swoją kreatywność i lepiej poznawać naszych najbliższych. Próbując zgadnąć, co mieli na myśli inni gracze, uczymy się wczuwać się w ich tok myślenia.Rozgrywka jest bardzo prosta i nie wymaga przyswajania wielu zasad, dzięki czemu gra doskonale nadaje się dla osób początkujących. Pojedyncze pudełko z grą Dixit (zarówno wersje podstawowe, jak i dodatki) to 84 oryginalne karty, z których każda stanowi miniaturowe dzieło sztuki. Stworzone przez najpopularniejszych ilustratorów odzwierciedlają różne style graficzne i doskonale pobudzają wyobraźnię.Autorem gry jest Jean Louis Roubira, lekarz pracujący w szpitalu w Poitiers z młodymi pacjentami przeżywającymi trudności w środowisku szkolnym i poza nim. Po kilku rozgrywkach w Dixit zaobserwowano u nich znaczną poprawę formułowanych wypowiedzi oraz relacji z innymi ludźmi. Gra może służyć również jako narzędzie pedagogiczne i terapeutyczne.Edycja z 2021 roku zawiera 8 pokręteł do głosowania, co umożliwia grę od 3 do 8 osób, a także zupełnie nową planszę, którą można wyjąć z pudełka.
PRZEZNACZ.:
Dla 3-8 graczy w wieku 8+, czas gry 30 min.
UWAGI:
Na opakowaniu logo wydawcy: Libellud. W pudełku: plansza, 84 karty, 8 tarcz do głosowania, 8 drewnianych króliczków, instrukcja: 4 strony.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
Masz do dyspozycji ponad 70 atrakcji, które możesz w nim umieścić: hamak, most linowy, kawiarnię, kino i wiele innych zaskakujących pomieszczeń! Stwórz najładniejszy i najlepiej wyposażony domek na drzewie.Uwaga! Podczas budowy musisz pilnować, aby drzewo nie przechyliło się za bardzo w którąś ze stron!Budowa będzie trwała 3 rundy, po których wyłoniony zostanie zwycięzca.
PRZEZNACZ.:
Wiek: 8-108.
UWAGI:
Liczba graczy: 2-4. Czas gry: około 20 minut. Instrukcja gry polska.
DOSTĘPNOŚĆ:
Została wypożyczona Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
WYPOŻYCZYŁ:
Nr karty: 002653 od dnia:2025-01-13 Wypożyczona, do dnia: 2025-01-30
Dynamiczna gra karciana, która świetnie sprawdzi się zarówno do rozwijania dziecięcego słownictwa, jak i na imprezy! Naszym zadaniem jest najszybsze wymyślanie słów spełniających dwa kryteria: pierwszą literę oraz kategorię. Na czym to polega?W swojej turze gracz odkrywa wierzchnią kartę z talii i kładzie ją obok stroną z literami do góry.Każda z liter ma inny kolor. Jedna nich jest tego samego koloru co karta kategorii na wierzchu talii.Gracz, który jako pierwszy głośno wypowie słowo rozpoczynające się na wskazaną literę i należące do wskazanej kategorii, wygrywa rundę i zdobywa kartę. Wygrywa gracz, który na koniec gry ma najwięcej kart.Dlaczego pokochasz tę grę?Jako jedna z niewielu gier słownych, Ekspresłówka operują wyłącznie podstawowymi kategoriami jak zwierzęta, rośliny czy przedmioty. Dzięki temu możemy zaprosić do stołu młodszych graczy. Dzięki dynamicznemu sposobowi rozgrywki rozgrywki, Ekspresłówka doskonale rozwijają nasz refleks! Są również świetną grą imprezową.Poręczne i odporne pudełko - metalowa puszka - pozwala zabrać tę grę absolutnie wszędzie. Do samej zabawy również nie potrzeba wiele miejsca, wystarczy niewielka płaska przestrzeń do odkładania kart.
PRZEZNACZ.:
Wiek 6+.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
"Feluś i Gucio grają w literki" to niezwykła gra stworzona z myślą zarówno o młodszych, jak i starszych graczach. Każdemu z haseł odpowiada piękna ilustracja Marianny Schoett, dzięki czemu zabawę mogą rozpocząć nawet najmłodsi. Gra utrwala znajomość liter i pomaga w opanowaniu poprawnej pisowni 60 wyrazów.
PRZEZNACZ.:
Wiek graczy: 6+.
UWAGI:
Czas gry: 15-45 min. Liczba graczy: 1-4.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 14 dni
Nowa, emocjonująca gra twórców Eksplodujących Kotków! Gra w kotka i pyszczek to dwuosobowy pojedynek, w którym używamy magnetycznych kocich łapek, by strzelać do siebie plastikowymi piłkami. No, może niekoniecznie chcemy trafić w przeciwnika - wystarczy, że wszystkie żółte piłeczki jak najszybciej znajdą się po jego stronie. Natychmiastowe zwycięstwo można osiągnąć także "wybijając" czarną kulkę, wciśniętą w nos kota, na stronę przeciwnika (zwykle wymaga to kilku bezpośrednich trafień) albo wybicie kotu wszystkich 3 zębów, białych kulek, również na stronę przeciwnika. Szybka rozgrywka wymaga od nas adaptacji swojej strategii, aby nie pozwolić się wyprzedzić przeciwnikowi, a ten przecież także nie próżnuje!
Marzeniem każdego dachowca jest znaleźć ciepły, przyjazny dom. Droga do takiego domu nie jest łatwa, bo każdy kanał wygląda tak samo. Przesuwając i obracając kanałami, spróbuj stworzyć ścieżkę przez miejski labirynt tak, aby każdy z Twoich kocich przyjaciół znalazł dla siebie przytulny kąt.