Kot Robokot, myszka Iskierka i ptaszek Flo zadomowili się w szkole. W wolnych chwilach pomagają dzieciom, wykorzystując swoje niezwykłe, mechaniczne umiejętności. Kiedy chłopiec, z którym się przyjaźnią, przypadkowo psuje szkolny komputer, Robokot obiecuje go naprawić. Potem jednak zaczyna się dziwnie zachowywać. Co mu się stało? Zwierzoboty podejrzewają, że ich przyjaciel zaraził się komputerowym wirusem. Teraz od Flo, Iskierki i dzieciaków zależy, czy Robokot pozbędzie się wirusa, zanim zepsuje się na dobre.
PRZEZNACZ.:
Wiek 7+.
UWAGI:
U dołu s. tyt.: Wilga.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
Wielka księga komputerowa to komputerowa zabawa oraz proste wprowadzenie do świata technik i narzędzi komputerowych. Nieważne, czy zaczynasz od zera, czy chcesz nauczyć się więcej - włącz komputer i dowiedz się, jak wykorzystać go najlepiej.